Shan e Sahaba New Manqabat - Wah Sahaba Wah - Zia Ullah Usman

Posted by Hindi status on June 11, 2021 in | No comments

 New heart touching manqabat 2021 “Wah Sahaba Wah" or "Ek Nara Lagana Chahta Hoon” in Urdu with Urdu lyrics which is written by “Moulana Arshad Ajiz” and with beautiful voice of “Zia Ullah Usman”. This heart touching manqabat is shan e sahaba manqabat about the Companions of the Phrophet (PBUH).

Manqabat Lyrics in Urdu:
اک نعرہ لگانا چاہتاہوں
نعرہ لگانا چاہتاہوں
سوئی قوم جگانا چاہتا ہوں
سب کوبتلانا چاہتا ہوں
یہ نعرہ لگانا چاہتاہوں
شان صحابہ زندہ باد
بغض صحابہ مردہ باد
حاکم تم بھی سنو دربان سنو
میری قوم کے سارے جوان سنو
ہے صحابہ ہمارا ایمان سنو
ایمان بچانا چاہتا ہوں
شان صحابہ ۔۔۔۔
ابوبکر و عمر عثمان وعلی
حسنین معاویہ حق کے ولی
ہرکوچے میں ہرگلی گلی
یہ نام لکھانا چاہتا ہوں
یہ نعرہ لگانا۔۔۔۔۔۔۔۔۔
یہ نام جہاں بھی آتے ہیں
مومن کے دل کوبھاتے ہیں
منکر سن کر جل جاتے ہیں
منکرکوجلانا چاہتا ہوں
یہ نعرہ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
بھونکے جونبی کے پیاروں کو
آقا کے خدمت گاروں کو
اصحاب کے ان غداروں کو
سولی چھڑوانا چاہتا ہوں
یہ نعرہ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔
تمہیں ہوش میں لانا چاہتا ہوں
ہاتھوں کوہلانا چاہتا ہوں
پرچم لہرانا چاہتا ہوں
میں ارشد عاجز تم سب کو
یہ جزبہ دلانا چاہتا ہوں
دشمن کی نیدیں اڑ جائیں
اک شوراٹھانا چاہتا ہوں
شان صحابہ زندہ باد
بغض صحابہ مردہ باد

0 comments:

Post a Comment