New Manqabat Hazrat Ali 2021 - Haider Safdar Sher e Khuda - Hafiz Waseem Muavia - Eng Sub

Posted by Hindi status on May 18, 2021 in | No comments

New Manqabat Hazrat Ali 2021 “Haider Safdar Sher e Khuda” in Punjabi with Urdu lyrics, English lyrics, Punjabi lyrics which is written by “Moulana Arshad Ajiz” and with beautiful voice of “Hafiz Waseem Muavia”. The scenes are taken from historic dramas. These scenes are used only for making video more attractive and these are not related to any prophet or companion. Thanks for watching New Manqabat Hazrat Ali 2021 “Haider Safdar Sher e Khuda”



Manqabat Lyrics in Punjabi: اساں سنیاں دا پیر علی اے میرے نبی دا وزیر علی اے حیدر صفدر شیر خدا تجھ پے میری جان فدا عالی مقام حیدر ساڈاامام حیدر اللہ داشیرسوہنا جرت دانام حیدر آیا کرار بن کے اس کی للکار سن کے سارے کفار ڈر گئے آیا بن کے شمشیر علی اے میرے نبی داویر۔۔۔۔۔۔۔۔۔ آقا جے شہرعلم دااس دا ہے باب حیدر آقا القاب دیتے ابوتراب حیدر صبح تےشام حیدر تیرے غلام حیدر لکھدے سلام حیدر حق سچ دا سفیر علی اے میرے نبی۔۔۔۔۔۔۔۔ اکوحملہ حیدر دا پٹ دیوے درخیبر دا کیتا جدوار حیدرکٹ دیوے سرمرہب دا آقا دا مان حیدر سچا انسان حیدر جری جوان حیدر سوہنا روشن ضمیرعلی اے میرے نبی دا۔۔۔۔۔۔۔۔۔ چرسی شرابی بھنگی دنیا دا بے نمازی کیویں انہاں توں ہوسی حیدر کرار راضی ایسےملنگ سارے کوئی نا کم کار اے حیدردے لان نعرے۔ ایہناں توں رینج امیر علی اے میرے نبی دا۔۔۔۔۔۔۔ ارشد عاجز جومنکرحیدرکرار دا اے ایسالعین بالن دوزخ دی ناردا اے سوہنا علی حیدر رب دا ولی حیدر شیر جلی حیدر میرے مدنی دا ویر علی اے میرے نبی دا وزیر علی اے


0 comments:

Post a Comment